rdza
auto do gruntownego oczyszczenia rama częściowo do piaskowania co wiąże się z oddzieleniem ramy od nadwozia
błędy dotyczące napędów konkretnie siłownik blokady mechanizmu różnicowego tylny
opony śmietnik poparciałe
kamera po wymianie szyby do kalibracji
akumulator śmietnik
interwał olejowy przekroczony o 5 tys km jednak na bagnecie graniczny stan oleju silnikowego
wyjacy most? reduktor ? … lub kwestia opon ciężko powiedzieć bardziej obstawiam wyząbkowane opony
bębny tylne do oczyszczenia
prawa strona cała plus maska lakier x2
Będąc świadomym użytkownikiem gdy kupujesz Toyote wiesz że musisz do ceny zakupu doliczyć koszt zabezpieczenia antykorozyjnego. Jeśli tego nie zrobisz jak widać wystarczy 5 lat aby doprowadzić do sytuacji która wygeneruje 10 krotnie większe koszta niż zwykłe prewencyjne zabezpieczenie. Sytuacja w której trzeba użyć piaskowania zmusza do oddzielenia ramy od nadwozia a to już gruba historia poszerzona diagnostyka wykazała więcej mniejszych i większych problemów ale jak to bywa w samochodach używanych CCC czyli cena czyni cuda moja rekomendacja jest warunkowa gdyż auto eksploatacyjne bardzo zaniedbane i tylko dobra cena będzie w stanie zrekompensować ilość nakładów potrzebnych na doprowadzenie auta do stanu zgodnego z ceną
klientka trochę zbladła zobaczymy czy podejmie wgl temat …